fredag 16. september 2011

Snakk om exclusive...Bergen??

Idag fikk jeg endelig de nye lysestakene fra PH- Skjønner godt hvorfor de har fått navnet EXCLUSIVE, eg har lagt min elsk på de. Og de har alt stått mange plasser idag. Gleder meg til å dekke bord og ha en lysestake på hver siden av bordet..
 De måler hele 70 cm

Om du bor i Bergen/omegn og vil ha party ta gjerne kontakt på mail el her på bloggen:))

Jeg har fått levert ut en hel del varer idag. Ene jenten som jeg leverte varer til har jeg blitt kjent med igjennom bloggingen hun skriver på bloggen ebehjem og driver nettbutikken ellamote.
Har bare sett huset hennes igjennom bloggen inntil idag da hun ba meg inn, et kjempeflott hus.
Barnerommene var tapesert med de nydeligste tapetene.
Jeg hadde også bestilt den fineste klokkeringen av henne, Love it.


Hun hadde også lagt ved en fin gave til meg, dette smykket gleder jeg meg til å bruke og skal alt rundt halsen min imrg:)) Takk:)

10 kommentarer:

  1. Ååå for noen nydelig lysestaker!

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Kjempelekre lysestaker. Snakk om exclusive ja! Så fine smykker da. :-)

    Kos deg i helga.

    Stor klem fra Siri

    SvarSlett
  3. Hei hei:) Veldig koselig å være tilbake etter en litt for lang pause:) Herlig å være på besøk her igjen også.
    Woooow så nydelige lysestaker:-D
    100% min smak... Og en sånn ring fikk jeg veldig lyst på:)
    Vi blogges igjen.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Fantastisk flotte lysestaker. :)
    Ha en fin fredagskveld videre.

    SvarSlett
  5. Hei Hei, så utrolig fine lysestaker, finnes det en nettside hvor vi kan se på ting fra PH. Jeg er ikke sikker på hva det(PH) er nemlig ? =/=) Burde kanskje vite det??! he he.. Ønsker deg en nydelig fredagskveld videre! Krysser fingrene for at det blir like fint vær imorgen som vi har hatt idag..God helg!

    SvarSlett
  6. Nydelige lysestaker, så nå har jeg meldt min interresse for homeparty hjemme hos meg, så får kanskje jeg også disse på bordet om en stund. Utrolig lekre!

    SvarSlett
  7. OOHHH lekre!!! :-D

    Ha en fin kveld!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  8. WOW så flotte!!!:)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...