fredag 25. februar 2011

§ Loppis §

Allerede neste helg er det sesongens "første" loppemarked- Ååå så jeg gleder meg. Blir mange loppemarkeder framover. Blir som et lite barn når det er loppis. Finner gamle skatter og til en billig peng-Så her gjelder det å være på plass ved åpning- så ikke du går glipp av det beste!


 Håper å finne en gyngehest til rommet til NM, hyller, tallerkenhyller++++ Er heldigvis mange loppiser så håper iallefall og finne noe. I fjor fant jeg ganske mye ting, som en gammel kryddehylle som ble til et nøkkelskap
Litt maling og wall stickers passet den inn ved garasjedøren;)

Kjøpte også et vitrineskap
før

Etter

Pluss mye annet småplukk ble kjøpt og tror jeg kun brukte 500 kr tilsammen på alle loppisene jeg var;)

Tomine&Julian har fått fri fra bhg idag, så vi kunne være hjemme og kose oss.

Fikk jo plass i bilsete <3 En liten stund iallefall!! =)

Ha en finfin fredag

Klem



3 kommentarer:

  1. Flinkis :-)Håper du annonserer HVOR og NÅR det foregår loppiser, med mange skatter :-)

    SvarSlett
  2. Ja du må fortelle hvor det skal være! Jeg vil også finne masse fint =D

    SvarSlett
  3. ;) Stine skal dra deg med rundt, E er ikke villig til å være med på alle ;)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...