onsdag 16. februar 2011

Oooo Happy day!!

Da har jeg endelig klart å overtale MR.E!
Jeg skal få male baderomsmøblene, han skulle vel likt at jeg ikke gjorde det. Men som han sier du som bestemmer interiør inne og jeg steller og passer på hagen <3 Beste <3
Nå er baderomsmøblene i eikefarge og skal bli hvitt, man kan ha et hvitt bad i mange år og hvitt går ikke av mote. Det gjør derimot eikefarge!
Så imrg bærer det avgårde for å kjøpe maling på pappas konto, hehe.
Skal ligge ut før/etter bilder av møblene en av dagene. 


1 kommentar:

  1. Blir nok kjempe flott <3 Gleder meg til å se!! (Skrev forresten her i sted, men det har tydeligvis ikke kommet fram... Har vært litt"klikk" innpå her i kveld..) Masse glad i deg bestisen min <3<3<3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...