fredag 17. februar 2012

Helgevask....

Fredag da er det påan med husvask igjen, selv om jeg føler jeg tar det hele uken!!

Ble en liten vask på bad og kjøkken. Samt litt klær kom på vask før vi skulle i middagselskap.
Hvor deilig er det ikke å starte helgen med det?? Og avslutte helgen på søndag med å feire lillebror som er blitt hele 15 år.



Får ofte spm om hvilke farge jeg har brukt i stuen.
Den heter Tåkedis, en fin farge som ikke blir for mørk på dag&kveld ♥
Neste uke skal jeg se på kjøkken/fliser/farger til et nytt hus... Gleder meg, kommer tilbake med det snart.

2 kommentarer:

  1. Herlig når lavendelduften brer seg i huset! ;) Ønsker deg en fiiin helg! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  2. Helgen blir litt ekstra koselig med rent og pent hus syns jeg også:)
    Så vakker headeren din har blitt,det er såå kos:))
    Nyt lørdagen og feiring av bror på søndag..
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...