lørdag 25. februar 2012

Snar tur til....

Ikea i morgentimene.. Jeg skulle egentlig bare ha to ting men man ender jo alltid opp med dusinvis istede!!

Nytt bord har jeg lenge tenkt på i stuen til lille sofa delen... Jeg hadde først valgt et mørkt men endte opp med lyst til slutt. Og ANGRER ikke.

Med skikkelig vårfølelse når solen skinner ble det med et lyseblått Teppe som egentlig er sengeteppe. Nydelig farge og kun 49,-. Er også kommet ny duft i hus, nydelige skjell, sjøstjerner og annet.. Ble et par slike pk hjem og til bad og ellers i huset ♥


11 kommentarer:

  1. Så fine ting :)
    Det er alltid mere i kurven enn det man skal ha på ikea, he,he..

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Fine ting :)Misunner deg som har Ikea like ved :)

    SvarSlett
  3. Alltid masse man finner på Ikea ja, kjenner til det. Hihi!
    Fine bilder du har lagt ut :)

    Ha en flott lørdag *klem*

    SvarSlett
  4. Herlig! Våren titter inn hos flere enn meg:D

    SvarSlett
  5. Hei hei! Kjempefint i stuen med herlige farger! Jeg velger også det lyse, enig med deg at det funker alltid. :) Nå må jeg kikke rundt hos deg og se om jeg finner bilder av tapeten vi har lik. :) Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig.<3
    En riktig god kveld ønskes deg av Kirsten

    SvarSlett
  7. IKEA tur fører gjerne med seg litt mer enn mann hadde tenkt ja:) Flotte saker du har shoppet deg!!

    Jeg tror jeg skal kjøpe det bordet der jeg og, er jo så billig... og jeg trenger et nytt ett til jeg finner drømmebordet:)

    SvarSlett
  8. Ja, hos deg var det skikkelig vår *smil*
    God helg ;o)))

    Klemmer Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  9. Så fint bord,så lite og nett:))
    Ikea er gull:)
    fin søndag til deg:)
    klem

    SvarSlett
  10. Mye fint på ikea:) Kjempe fint bord:)

    SvarSlett
  11. Så fint og nydelige blå detaljer ☺
    Ønsker deg ei fin uke i vente...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...