tirsdag 1. mai 2012

1 plass..En brytning.. med sort..nye bordkort til barna

Jeg har tenkt å ha litt annerledes bordkort til barna i bryllupet.. 
Tomine&Julian er oppslukt i spå, så da blir deres og de andre barna sitt bordkort nettopp dette.
Tenker også å legge noen tegnestifter ved så de kan dekorere den om de kjeder seg.

Har også fått fatt i esker til mennene for å få en brytning i alt rosa.


Sepene som jeg har lagd til gjestene kommer ikke til å stå på bordet, da det vil bli overfylt. Men de vil være i lokalet.
Jeg er klar på hvordan jeg skal dekke på til hver og en, gled dere:) Alt kan ikke røpes før dagen..
Såpebobler er et must.
Blir veldig mye bryllup her om dagene, at jeg er på 1 plass i den mest besøkte bryllupsbloggen om dagene gjør at jeg bare må forsette.. GØY=)
Takk for dere er innom bloggen min.

3 kommentarer:

  1. Så lurt med den spå'en:)
    Det blir nok populært!!
    Og for noen nydelige såpebobler ♥

    Gøy at du er på 1 plass, du har jo mange herlige idder, så det skjønner jeg godt:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Kjempe smart med den spå`en.
    Skjønne såpebobler..
    Håper du har en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Bryllup er gøy da :) Kjempemasse fint her!!
    Virker som du koser deg med planlegging :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...