søndag 27. mai 2012

Blir bare bedre og bedre

er jo som å være i syden, vi fortjener slikt vær i Norge..
Blir litt mer visning fra uteplassen etter det er kommet opp planter og litt annet.

Gyngebenken er tatt ut disse dager og Maxine elsker den, herligste latter og se se kommer ut av
munnen i ett sett.
Gyngebenken kan kjøpes på eventyrlige hjem ved å trykke her..:)


 Litt håndplukkede blomster fra hagen.


 Fant igjen et gammelt hjerte jeg lagde for tre år siden, så det pryder veggen.
Ellers har jeg hatt gjester og servert deilig kylling og bacon salat m aiola, ovnsbakt potet m olje og hvitløk..mmmmm.


17 kommentarer:

  1. Sååå skjønn uteplass dere har da :) nydelig pyntet!!

    Ha en fin sommerkveld,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. Hello :)
    ...For en uteplass dere har!
    Så deilig plass!!

    ..Likte hjertet du har laget veldig godt, prydet husveggen veldig fint :)

    Ha en fin kveld snupp!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Nydelig uteplass og hus dere har ♥
    NYT dagene, nå har vi det godt:)

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det!!!:-)
    Det ble en koselig jentekveld ja. Og litt artig er det at du kjenner hun jeg var hos, og skal faktisk holde PH party der om ikke så altfor lenge ;-)
    Jeg må visst begynne å spare ;-)
    Ha en herlig dag :-)
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  5. Så fin uteplass dere har!! Godt å ha en krok en kan sette seg inn i.

    mvh Hildegunn

    SvarSlett
  6. For en flott uteplass, med mange fine detaljer. Er så betatt av taksteinen din:D Lykke til! Hilsen Mona

    SvarSlett
  7. Så lekkert, og den gyngestol/benken var flott:)

    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  8. dette avr jo bare så sjarmerende!
    tenk og ha det sånn:) dere er heldig:) nyt sommer og ute tiden:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  9. Så nydelig uteplass!
    Masse lykke til i utfordringen.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Helt nydelig!! OG den gyngebenken i sort var knalltøff kontrast! Lykke til! Klem

    SvarSlett
  11. Hei. Kjempeflott!!! Falt helt for taksteinen og benken.....hvor får en tak i slik gyngebenk???
    Den hadde vært perfekt i hytta ved Oslofjorden.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.. Tusentakk for det.. Gyngebenken kan kjøpes her http://eventyrligehjem.no/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=199&zenid=250ngkv8tpc9gbefkj542lffs3 =)

      Slett
  12. oi så fint , her kan eg tenke meg at dere trivst :)

    fin mandag til deg og dine.

    henriette

    SvarSlett
  13. Nydelig hus og uterom dere har! Virkelig flott :) klem til deg!

    SvarSlett
  14. Nydelig hus og uterom dere har! Virkelig flott :) klem til deg!

    SvarSlett
  15. Så koselig uteplass :)
    Hjertet du har laget er jo ganske likt det de selger på hagesenteret (juvik) ser det ut som.Det har jeg gått å siklet på en stund siden jeg verken har tid eller ide til å lage mitt eget :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...