fredag 30. desember 2011

siste for året??

Siste arbeidsdag for året er ferdig, og kanskje siste innlegg og?!?!
Ønsker alle dere en fin siste dag i 2011 og håper dere feirer dere inn i 2012 med familie&gode venner.
Vi skal ha 15 stk rundt bordet og senere kommer 4 gjester til som skal overnatte hos oss.

Så her blir alle 5 soverom opptatt pluss gangen i 3 etg skal taes i bruk(veldig greit at det står en seng der også til gjester)

Ellers kom jeg hjem til "nytt" soverom idag, mannen har gjort om litt og til den store glede. Viser dere helheten av rommet når resten av møblene kommer:))

Mange gode ønsker for 2012 til dere alle, takk for et fint 2011 år med dere.

12 kommentarer:

  1. vi gleder oss til i morgen:) Casper gleder seg nok mest av alle:):)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk for alle fine ord du legger igjen hos meg:):) Ønsker deg en super nyttårsfeiring og gleder meg til et nytt bloggår med masse inspirasjon fra deg:):)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Så koselig med så mange gjester og overnattingsbesøk;)
    Blir sikkert en herlig helg!!

    Ønsker deg og dine en riktig god nyttårsfeiring!
    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2012 ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så hyggelig avslutning på 2011 og bra start på 2012:O)Vil takke deg for alt du har delt i 2011 og jeg gleder meg til fortsettelsen i 2012..Stor klem fra kathrin

    SvarSlett
  5. Så koselig med så mye besøk. Håper dere får en fin nyttårsfeiring. Godt nyttår :-)

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en riktig fin feiring og godt nyttår!
    Og takk for allinspirasjon i året som har gått, liker veldig godt smaken din:)
    Gleder meg til å følge deg i 2012!
    Nyttårsklem fra Linn

    SvarSlett
  7. Koselig avsluttning på 2011 <3

    Lurer på en ting - du skrev på bloggen min her tidligere at du kunne sjekke ut om du fant de klossene fra Teddykompaniet :) Får du sjekket etter til uka? :)

    SvarSlett
  8. Godt Nyttår :-)
    mange koselige bilder :-)

    SvarSlett
  9. Godt nyttår :-)

    + jeg ville bare informere om
    at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
    og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
    så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

    Men ..
    jeg ser ikke linken på siden din ?
    vil du ikke være med i trekningen lengre ?
    det er selvfølgelig helt iorden :-)
    men - siden det jo også kan være meg som ikke ser linken ( at den er der - men at jeg overser den ) så ville jeg bare spørre deg :-)
    før jeg tar deg vekk fra treknings-listen :-)
    :-)

    SvarSlett
  10. Godt nyttår til deg og dine, måtte 2012 bringe lykke,latter og glede:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Godt nytt år og lykke til med alt det spennende som skjer i 2012:) Nydelig blogg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...