lørdag 30. juli 2011

Blomsterhav..

Idag var det Tomines aller siste dag i bhg, nå er det kosestund på henne med meg og Maxine til skolestart. Julian er klar for å begynne i ny bhg på mandag rett der vi bor. 

Idag er det en uke siden tragedien på Utøya og Oslo, en norskflaggdag som ble til en  flaggdag på halv stang over Norge. Siden Tomine og Julian vet om hva som hendte forrige helg, kommer det mange spm om dagene(mange som blir vanskelig å svare på).
Er mye de små får med seg, de har snakket om det i bhg og holdt ett minutt stillhet slik alle andre gjorde tidligere i uken.

Vi bestemte oss idag for å dra inn til Bergen for å se på blomsterhavet. Noe som jeg synes var en bra ting å gjøre. Vi avsluttet byturen på peppes med bestefar og bestemor til barna.

Ellers har jeg fått gjort en hel del i huset.. Maxine er flyttet på eget rom idag, så der er blitt litt forandringer på hennes rom. Jeg har fått nye gardiner på vårt rom, en kontorplass har overtatt plassen hennes på rommet vårt. Kommer bilder etterhvert.
Kafeluker og ytterdør er lagd og kommet på plass i hytten(flinke mannen) Tomine, Julian og tantebarnet mitt Mathilde overnatter i hytten med Hyttebyggeren som passer på dem..

Natta...

~Henriette~

1 kommentar:

  1. Nydelig med store blomsterhav etter det vonde som har skjedd.....

    Koselig med hyggelige ord fra deg inne hos meg ;o)Kos deg /dere i helgen ;o)
    Varme klemmer Elisabeth ;o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...