tirsdag 19. juli 2011

Er vel bare å hive seg i det..

...Med en gang jeg har begynt å male noe stopper det ikke med det første, denne uken har dukkesengen og slagbenken fått seg en makeover. (Bildet av kjøkkenet med benken kommer, den er på plass).


For 2-3 år siden kjøpte jeg en gammel dukkevogn på finn, hadde lenge ønsket en slik og da jeg hadde prutet den ned til 800 kr ble den sendt fra Oslo med det samme. Vognen har aldri passet inn i hjemmet vårt, det siste året har den stått i et skap!! Før det har den bare vært i veien!!! Fargen har jeg heller aldri likt!!! Å selge den har jeg også tenkt på, men det blir bare i tankene!! Klarer ikke å kvitte meg med den.

Nå har jeg bestemt meg for å male vognen helt hvit, taket skal males med pure&original kalkmaling. Jeg håper virkelig at vognen blir fin og den skal bli dukkevogn til Maxine.




9 kommentarer:

  1. Spennende:) Sånne vogner er jo så fine:) gleder meg til å få se den i hvit:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så søt den var da=) Tror det blir bra med en liten makeover jeg;) Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    Ha en koselig tirsdagskveld (Grey's i dag :D:D).
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Jeg ønsker meg en slik en jeg også!! Det blir spennende og se hvordan den blir hvit. Tror det kan bli veldig bra.

    Ja, det var jeg som etterspurte vaskebrett, og jeg har enda ikke funnet et! De jeg har funnet har vært langt avgårde og ganske drøye i prisen.. Så jeg er fortsatt på leting etter et!

    Klem Siri

    SvarSlett
  4. For en utrolig flott vogn!!! Den blir nok kjempe fin :-) :-)
    Takk for tipset om Living. Det visste jeg jammen ikke. Jeg glemmer Living litt siden vi må kjøre 1 times tid for å komme dit. Det er jo nærme Ikea på Furuset så det blir alltid til å dra dit. Men neste gang skal jeg ta turen til Living også ;-)

    Ha en FIN dag!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. SÅ spennende dette blir da! Gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett
  6. For en vakker vogn!!! Jeg glede meg til å se bilder av den når du er ferdig :) Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  7. Hei igjen!

    Ja, gjerne det om du vil. :-) Har vært inne og sett, men finner bare bilder av melkespann, settehylle og jesusbilde??

    Ha en fin dag!

    Klem Siri

    SvarSlett
  8. Nydelig vogn altså. Skjønner godt du ikke helt klarer å kvitte deg med den, om du har planer om det så kjøper jeg den- tjihiii:) Den blir nok kjempe fin i hvit:)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  9. For en fantastisk dukkevogn! Jeg har en 100 år gammel vugge i stor størrelse som opprinnelig har vært en slik type barnevogn, artig å se nogenlunde hvordan den har sett ut en gang :)
    Har ingen bilder av den opprinnelige vognen, siden den ble ombygget til vugge for mange mange år siden, men man kan se hullene etter der håndtakene og kalesjen var festet :) *♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...