mandag 18. juli 2011

Snakk om dobbel service!!

Idag har dagen bare vært ganske så god, da vi var på ferie var jeg slått ut av noen bakterier som tok knekken på meg og matlysten, ingenting ville være i kroppen. Idag tok jeg en tlf til forsikringselskapet mitt og forklarte hendelsen og vips var penger satt inn på min konto for mine sykedager og min bedre halvdel også fikk igjen siden jeg hadde lagt noen dager.

I den anledning betyr det "gratis" fly og hotell i 3/4 dager i Danmark om litt på meg, skal på Rihanna konsert og shopping. Er søsken tur og vi er 12/14 jenter som reiser.

Har også bestilt meg en gyngebenk til barna som skal inn i lekehuset. Denne har jeg sett på en gang før og bestemte meg med en gang jeg skulle ha den da lekehuset var påbegynt og godt jeg ventet nå var det 30% på den. Benken kan kjøpes hos eventyrligehjem. Her ar damen jeg snakket med så koselig, jeg hadde holdt den av for å hente den på onsdag men damen i tlf var så snill og tilbydde å kjøre den hjem til meg..(er 30 min ifra meg) Skal vise dere skikkelige bilder fra den da den er kommet hjem til meg onsdag ettermiddag/kveld.
Gyngebenk til barn
Håper dere alle har hatt en fin dag.

~Henriette~

1 kommentar:

  1. Så bra at du fikk igjen penger for de dagene du var syk i ferien.Høres ut som dere får en morsom jentetur til Danmark,og så heldige dere er som skal på Rihanna konsert:)
    Sånne gyngebenker er sååå fine,tenker barna får mye glede av den:)
    Ønsker dere en fin kveld..
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...