torsdag 30. juni 2011

Here we are.....


.... For en magisk plass vi har ankommet. Tempraturen er helt perfekt ligger på kun 20 grader om natten og rundt 30 på dagtid. Vi lever som Konger og Dronninger og blir servert de BESTE måltider all the time. Jeg er blitt enda mer kakejente nå, må bare smake på alt de har å by på.
Barna koser seg på hotellområdet

I kveld har vi vært på show og sett på lion king som var utrolig bra.


 Nå befinner meg og Henriette oss i en nydelig lobby. Alt er perfekt og ingenting skal være feil. Skal vise dere hele lobbyen en annen dag, nå er den fullt med andre som bedriver tiden sin på pc.


Ha en fin kveld alle skjønninger.

Klem

Ps. M-T jeg glemte å sjekke setet som Maxine har, alt gikk så fort i svingene utreisedagen. Håper du finner deg et som passer til Jenten din.

4 kommentarer:

  1. Såååå deilig..Jeg får si som ungdommene; Jiiiizzz assa! Jeg skulle ønske det var meg. Kos dere masse, masse.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre at dere koser dere og har det bra! Slapp av og nyyyt varmen!

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. åååå..det så deilig og hørtes deilig ut..Her regner det..sukk.. Koselig å høre at dere koser dere,velfortjent søte deg.
    Tusen takk for de fine ordene,setter stor pris på dem og deg.
    Ønsker dere en fortsatt nydelig ferie:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har:) ser ut som en kjempefin ferieplass:) vi trenger litt sol på Askøy nå!!! God ferie videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...