tirsdag 1. januar 2013

Hva skjer hos oss i 2013.

Godt nytt år skjønne, år 2013 byr på mye spennede for oss.
 
*Vi skal feire to stk bryllup til mine Bestevenner, hvor jeg har den ærende og få være forlover til en av dem.
 
*Er utlandstur med bestegjengen min.
 
*konsertet i innland og utland.
 
*Gått ned i stillig, så litt mer tid til barn og venner.
 
*Jeg fyller hele 29pluss1 (fysj det er gale).
 
*Gjestehuset skal være ferdig innen Mars(om alt går etter planen)
 
*Stuen skal males.
 
*3.etg skal fornyes, her skal det rives og gangen skal bort og bli Tomine sitt rom også.
 
*Julian blir skolegutt.
 
*Eldstejenten er Konfirmant.
 
Litt av 2013, og kanskje det skjer annet spennende her også;)
Takk for alle som er innom meg, selv om jeg ikke er så aktiv om dagene ser jeg tallene ikke har gått ned..
 
Er hyppigere på Instagram, så om du vil slå følge der er jeg og finne som:
 
Henriettelavik
 
Noe av det nye som er på vei inn i huset og barnerommet er denne:)
 
 
 
 
*Drømmer om nytt kjøkken.
 
 


2 kommentarer:

  1. Godt Nyttår til deg :)

    Gledes til å følge deg videre også i det nye året :)
    Ser at du også har en forkjærlighet for RM produkter :))
    For det er vel det denne nydelige kommoden ?

    Nyttårsklem sissel

    SvarSlett
  2. Hei på deg og godt nytt år! Skal si det skjer mye hos deg! Jeg må si for min del så er dette året ganske så blåtur aktig Hehe :) ha en fin kveld!!

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...