fredag 18. februar 2011

Familie tid.

Hadde en kjempe fin kveld i går med mamma, søstre, tanter, kusiner og god mat og drikke.

Er ikke ofte man treffes og siden alle har sitt og drive på med er ikke det alltid like lett å få alle til å bli med.
(selv lå jeg på kk sist og fikk lille prinsessen) Denne gangen kunne alle 8. Vi tilbragte kvelden på Egon så der ble det mye latter og prat. Kjempe koselig!

Har tilbragt dagen min hos søster Benedikte hele dagen, de er nett ferdig med å renovere huset de kjøpte for 2 år siden så hun spurte så fint om jeg ville hjelpe å møblere huset;) 
Det takket jeg selvfølgelig ikke nei til. Bilder kommer av det, men ting tar tid så ble ikke helt ferdig.
Det blir bare så fiiiint <3
Jeg måtte jo selv lage noe til min kjære søster, så hadde et gammelt vindu uten glass stående ute i "kykjo" retter sagt utehuset. Malte det og hang hønsenetting på og litt knips og selvfølgelig hennes først babysko!
Det falt helt på plass til hjemmet ;)

Nå er MR.E og henter ungene sine Malin, Tomine og Julian.
Blir fredagskos med god mat og bingoooo.

GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...