søndag 20. februar 2011

I love sun(ny)day

For noen herlige dager vi har hatt i Bergen denne helgen, blir helt utslått av været så lørdag lukket øynene seg kl 21.30-så deilig å våkne til fuglekvitring å se ut vinduet at søndagen blir like perfekt. Meg og Julian stod opp 07.30 så litt på tv før vi satte i gang med å lage bolledeig. Dagen skulle tilbringes ute i Alvøskogen med Farfar, bestemor, onkel Ivar, tante Jannicke og lille Trym.
Nystekt boller er ikke feil å ta med på tur.
Min lille dukke utslått før turen startet.

Vi fant en fin rasteplass ved et vann hvor vi lagde bål og grillet pølser, spiste boller og drakk kakao.
Både store og små storkoste seg.
Tomine&Julian

Julian koser seg med pølse.

MR.E&Tomine.

Nicoline Maxine sover søtt fremdeles;)




Etter vi hadde spist oss god og mett gikk vi tilbake, en ny vei ble prøvd! Og den skal ikke prøves igjen med vogn....eller med unger i det hele tatt. Så bratt, humpete og lang. Tomine&Julian måtte få bærehjelp opp samme med NM sin vogn!

MR.E måtte bære vognen opp hele bakken.

Farfar måtte tilogmed hente Tomine for meg. Hun ble for tung for meg å bære i den bakken.

 ikke akkurat for vogn! Ikke lett å se hvor bratt og humpete de var!!
Dukken sov fremdeles etter skogsturen <3

Turen gikk videre til Mathopen hvor ungene fikk ta seg en dukkert i badekaret og vi fikk servert torsk til middag;)
Nå er unger lagt og jeg havnet på sofaen og sovner sikkert tidlig!!

Perfect sun(ny)day!



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...