tirsdag 12. april 2011

Bort fra kjøkkenet og inn på barnas rom


Da det kom nye ting inn på kjøkkenet hadde jeg litt hyller til overs. De har stått i veien en stund nå så idag tok jeg en nedvask på rommet til Tomine og kastet det som kunne kastes, flyttet sengen under vinduet og så fikk hun tallerkenhyllen ifra kremmerhuset på veggen sin (skulle virkelig ønsket mer vegg på rommene deres, av de 4 soverommene som er i 4 etasje er det skrå tak på alle rom) 


Sengeteppet har hun arvet ifra meg, min tante sydde det til meg som liten


Tomine har begynt å snakke om å bytte farge på rommet sitt.-Kunne ikke vært mer enig i å male det, har aldri vært noe fan av den lilla fargen hennes- synes det også er på tide og få lov å male bort maria. Så håper jeg får satt i gang og male om ikke så lenge.


Julian fikk en hylle med korger og knagger, den er ikke kommet på veggen enda kommer bilde med en gang den er på plass =)



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...