mandag 18. april 2011

Stripes and stars


Da var endelig hageputene som jeg har vært så nysgjerrig på kommet på plass i butikken, kjøpte kun en med meg hjem for å se om de passet i møblene og det gjorde de så da får vi kjøpe de resterende imrg. Kjøpte med meg i fargen beige/hvit men de finnes også i blå/hvit er litt usikker på hvilke jeg skal gå for..
 Hva ville dere tatt??? Hvis noen lurer på hvor putene er kjøpt så er de å finne på Europris til 99 kr stk.. GITT vekk=))

Har vært nydelig vær på Askøy idag, fått spylt altanen- støvsugd bilen+++++ da jeg holdt på med mitt ute i hagen kom det en liten "dame" som var sminket med rosa øyeskygge, påsatte lange fletter og litt barbie- De skulle på Fest i skogen med lillebroren <3 <3 
Håper dere har hatt like flott vær som oss idag..

klem

2 kommentarer:

  1. De var kjempe fine, og BILLIG!!

    Jeg hadde nok selv tatt de beige.
    Men viss du skulle gå for litt maritimt, så passer det kanskje med de blå?

    flotte bilder av kidsa:)

    SvarSlett
  2. de var jo kjempe fin:)
    tror jeg må kjøpe noen jeg og når jeg får lønn;)

    hærlige unger altså :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...