fredag 22. april 2011

Vindu i bursdagsgave til Renathe


Snart kan jeg vise dere huset mitt fra utsiden- halve huset er ferdigmalt. Det blir bare så fint!!!

I går feiret vi dagen til venninnen min, til henne hadde jeg laget et bilde av ett gammelt vindu. Det falt i smak hos jubilanten siden hun hadde det høyt på ønskelisten sin- siden jeg hadde laget dette måtte jeg jo kjøpe noe utenom og så da ble det Rosa champagne og et påskegg uten snop;)
Renathe som liten*søtsøtereennsøtest*

Nå tar jeg en liten ferie fra tv, data, tlf?, og reiser inn til Hardanger på hytten med ungene så MR.E får male huset i fred og ro. Er tilbake imrg kveld eller søndag..

Ha en fin påske allesammen, Klem på dere.

2 kommentarer:

  1. Så fin og personlig gave,hun ble sikkert kjempe glad!God tur:)

    SvarSlett
  2. meget fint, kansje hun også begynner med interiør;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...