fredag 8. april 2011

Se min kjole


Imorgen skal vi i bryllup og hva passet ikke bedre da jeg fant floyd kjole til 499, nedsatt fra 1199 =)
Så da er jeg klar for bryllup til venninnen min imrg.


MR.E har vært og kjøpt hagemøbler til oss idag, skal vise dere den imrg- er en del å skru sammen.
Har også kjøpt noen søte fisker til å henge på pynt, vi bor ganske nær sjøen så uteplassen skal jeg prøve å få det litt maritimt- men det kan fort snu seg at jeg velger noe annet! Men fiskene skal nå få en fin plass selv om.

Har også kjøpt litt klær til minsten i huset
Ifra den nye vintage kolleksjonen på kappahl




2 kommentarer:

  1. Åh så fine klær, håper jeg får jente neste gang <3 Noe som ser mørkt ut, siden familien bjørsvik kun klarer å produsere gutter =P Du bilr nok lekker i den kjolen ;) Pynte den opp med noen knalle sko =D

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole du har kjøpt deg - regner med vi får se bilde med den på?? :-))
    Og klærne til prinsessen var helt, helt herlig! Fikk ganske lyst å gå på Kappahl selv kan man si ;-))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...