søndag 31. juli 2011

Maxine`s rom

Hurra for mormoren min som har bursdag idag, ostekake er lagd og vi er klare for å feire den spreke jubilanten.

Velkommen til alle dere nye som vil følge meg, kjempekoselig. Skal få tid til en blogg runde i kveld.=)

Som jeg har fortalt tidligere holder jeg på å få orden i huset og kaster alt som ikke lenger skal bo med oss. Imrg er det tid for å gå gjennom garderobeskap i gangen og se igjennom jakker, vet vel egentlig ikke hva som henger der lengre.!!.

Alle rom er ferdig i 3.etasje og ikke verst er det 3 soverom og tvstue/gjesterom og gang.

Siden Maxine er flyttet inn på eget rom blir det litt bilder derfra idag.




Skuvesengen som er på rommet har Tomine og Julian brukt, den har jeg valt å ha innpå rommet til Maxine siden hun skal bruke den senere. Og da kan storsøster og lillebror komme på liggebesøk til henne. Er ikke plass til mye møbler da ene veggen skrår nesten helt ned til gulv. 


Ha en fin Søndag.

Skrives....

~Henriette~

12 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig og jentete <3 :))den vogna var skikkelig fin:)
    Ha en fin søndag,klem:)

    SvarSlett
  2. Et kjempekoselig jenterom du har laget, Henriette! Du spirer jo av kreativitet! Ordentlig lekkert ble det..

    Hm ja, kanskje jeg skal høre med postkontoret hvor mye de skal ha i frakt.. Hm..

    Men kan jeg spørre hvilken butikk du kjøpte malingen i? Maser og spør jeg! Hihi..

    Ha en god kveld søte du:-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Det var et kjempe koslig rom. Og den vognen ble jo bare helt nydelig. Flike deg :)
    Håper dere hadde det kjekt i besøket og lykke til med Julian i ny bhg i morgen :)
    Ha en flott kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  4. Så fint jenterom!
    Flere som elsker råååsa ser jeg:)

    Hvordan laget du krona? Stilig!

    klem

    SvarSlett
  5. For et fantastisk prinsesserom :) Skikkelig gjennomført :) HERLIG!!!

    SvarSlett
  6. Herlig jenterom!
    Flotte farger og gode løsninger.
    I like!

    Ha en superfin kveld!
    Jeg har vært på hytta, så 4 dager uten blogg gir litt abstinenser!

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  7. Så utrolig nyyydelig pikerom:) Høres ut som en skikkelig opprydding hos deg. Det skulle jeg trengt også. Jeg pusset opp jenterommene før vi dro på hytta, så der er det ganske ferdig. Andre deler av huset derimot....
    Ønsker deg en flott kveld videre..
    klem

    SvarSlett
  8. Så skjønt pikerom :) Nydelig dukkevogn ♥ Har hatt opprydning jeg også for litt siden, og det er så herlig å få ryddet bort skrot! :) Blir nok ny opprydning når vi flytter inn i nytt hus tenker jeg :)

    Ha en fin kveld videre :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Et nydelig prinsesserom, og for ei vakker dukkevog. Helt herlig :) Har kost meg med blogginnleggene dine, og må si du er flink altså. Dere har et nydelig hjem, og at barna dine har ei vanvittig flott lekestue er vertfall sikkert og visst! ;) Legger deg til i leselista mi og vil gjerne følge deg videre. Ha en nydelig søndagskveld, klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  10. Så nydelig jenterom..Kjempe søtt,med så mange søte detaljer:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...