onsdag 27. juli 2011

Nytt i stuen- og litt fra Perfect home

Igår fikk jeg ilden over meg til å ommøblere stuen. Har omgjort litt på sofaen slik jeg har to hjørner. Er et par småting som enda ikke er kommet på plass. (Må to mannfolk til for å løfte den ene sjenken.)
Her får dere se hvordan det er i halve stuen <3

 Lykter fra Perfect Home som jeg er forhandler hos.
Kommer ny katalog neste uke <3


Er så deilig å kunne få bruke plassen vi har satt sofaen nå, før var det innsyn fra veien og alle som kjørte forbi kunne se rett inn. Nå er det satt opp en stor mur i bilveien og null innsyn..

 Hjemmelagde *HOME boksatver av finer plater
 Bildet og speilet er ennå ikke kommet på plass.

Lekkert klipsbrett fra Perfect Home. Dette er mye i bruk.

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempefin stue du har :)
    Og fine lykter... de tenker jeg du får solgt mange av ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Kjempe fint du har det hos deg.
    Likte også det brettet. Kan tenke meg det er mye brukt ja :) Ha en fin dag.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe fint!
    Jeg elsker stilien din.

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig stue du har :)
    Vakre farger!
    God onsdag;)
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Så fint det ble. Du har det jo SÅ lekkert! Perfect home har veldig mye fint.

    Har forresten helt glemt å gi tilbakemelding angående vaskebrettet. Prisen er fin på 250, men jeg bor jo 5t kjøring unna, og fraktkostnader på en så "stor" gjenstand blir kanskje mye? Og da kan jeg snart bare kjøpe det de har til 350kr på bruktbutikken her i byen. Synes det er litt dyrt! Falt også helt for telefonbenken til venninna di! Åh, skulle gitt mye for å få den hit.. Hmm..

    Klem Siri

    SvarSlett
  6. Hei vennen ♥

    Så utrolig fint dere har det inne:):)
    Det er moro å ommøblere litt iblant:) Her har jeg ikke sjans til det, altfor trangt.. men flytter mye rundt på pynt og småting da;)
    Det brettet var kjempefint, kunne jeg tenkt meg:)

    Så fin lekestua ble inni! Gleder meg til å se den innredet:)

    Klem ♥

    SvarSlett
  7. Lekker stue du har,likte spesielt godt stuebordet!!

    SvarSlett
  8. Herlig:) Så fint du har det:) Liker virkelig stilen din:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...