søndag 21. august 2011

Lillesøster&Storebror&lørdagsgodis

For en stund tilbake bestilte jeg nye matbokser og snopeskåler til Tomine, Julian og Maxine fra interiørbutikken velkommen. Igår kunne jeg hente varene på posten-perfekt tid å få de på, lørdagsgodisen fikk plass i de nye skålene.


 Bestilte også nye matbokser til de. Klarte sef å bestille to lillesøster matbokser så storesøster ble litt lei seg for hun fikk en lillesøster matboks. Hun er jo stor skolejente imrg. Matboksene er perfekt str på:))



Jeg har bestilt varene fra interiørbutikken velkommen. Anbefaler denne nettsiden:)

11 kommentarer:

  1. Søte matbokser :D
    Har selv disse skålene i flere farger, en det står "prinsesse godis" på også ;) Super nettbutikk denne Velkommen.org - har handlet masse derfra :)

    Ha en fin Søndag -
    Klem jatte :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte matbokser:) Og skålene også:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine skåler og matbokser:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Åhh så herlige!! :-) :-) Den siden må jeg sjekke ut ;-)
    Ha en fin søndags kveld!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Åh, så søte! Må ta turen innom nettbutikken, tror jeg! :)

    Ha en fin kveld! Klem fra Lena

    SvarSlett
  6. ojjoj..Katastrofia når sånt skjer.. hehe.. men veldig likt meg feks...hvis det kan brukes som trøst..

    jeg skal jammen sjekke opp siden, selvom vi faktisk i går var på matboks raid, og fikk kjøpt inn nye til store og små.. de forsvinner på mystisk vis etter en stund..

    Blomsten var falsk som bare det.. hehe.. trøster du meg og later som du ikke trodde det??
    haha. . jeg synes den ser superekte ut jeg..

    kloem til søte deg, så right back atchju!!!
    ha en deilig, men sikkert hektisk uke.. plutselig så er dethelg igjen..

    suss

    SvarSlett
  7. Hei vennen:)

    Nå hadde jeg flere innlegg hos deg jeg måtte oppdatere meg på:P har jo hatt nesten to uker uten nett, og da blir jeg litt stressa:P
    Veldig deilig å kunne blogge litt igjen;)

    Håper alt er bare bra med deg og dine hvertfall:)
    Skålene var kjempesøte og sikkert populære hos de små:)

    Ønsker deg en flott, ny uke:)


    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Så fine ting:)
    Takk for godt tips ang gutterommet, skal kikke etter det:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så utrolig søte!:) Tipper de falt i smak hos de søte små:)

    SvarSlett
  10. Hei,

    Så kjekt at du skriver om Velkommen.org!

    Synd at "storesøster" ble lei seg... Si fra om du vil bytte :o)
    Vi får inn drikkeflasker i oktober, så det kan kanskje være et julegavetips?

    Hilsen Astri/Velkommen

    PS! Kan jeg få lage en link til din blogg fra Velkommen sin facebook side?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...