lørdag 13. august 2011

Sommeren er på hell....

Og det betyr ny kosekrok på sene høstdager må lages. Er så godt å ha en handymann, jeg kom på ideen i går kveld så han var tidlig opp idag for å handle materialer(jeg ble litt inspirert av svigerfamililien sin uteplass, bilder skal jeg ta derfra i kveld når vi feirer dagen deres)

Sofaen som er ute nå skal bosses og benker med oppbevaring til putene skal lages. Jeg tenker å ha en lang benk som går over ene veggen og en litt kortere på den andre...
Heldigvis har jeg tatt vare på et vindu som sto på huset før slik vi fikk satt det inn og, blir koselig med lykter å lys i vinduet.
Før!
  

Under byggeprosessen!


  
Nyt lørdagen=)

Klem 
~Henriette~

9 kommentarer:

  1. Så stilig det blir:) Spent på å se resultatet:)

    Ha en fin lørdag:)
    Rita

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert kjempeflott - blir spennande å sjå resultatet :o) Kos dykk med bygging og ordning! *klem*

    SvarSlett
  3. Oi så artig! Spennende prosjekt! Godt med slike handyman sier jeg! :-) Hihi.. Gleder meg til å se mer!

    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Så flott det blir da!! Blir det helt tett, eller skal dere bare ha èn vegg? Gleder meg til å se resultatet!!

    Kjekt med en handyman, og ikke minst en såpass effektiv èn! Han må være supersnill=)

    Håper dere får en koselig lørdagskveld.
    God klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Så herlig!
    Blir nok kjempeflott ♥
    Kjekt med en slik Handy-man altså:))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Takk for den søte kommentaren din inne hos meg! :) Jentetur til København og Rihanna-konsert høres utrolig gøy ut! Det må jo du bare glede deg masse til?!

    En sånn handyman skulle jeg hatt også...kremt...hehe ;) Neida, fy meg! Min kjære kan hvis han vil, men nå er han så innstilt på at vi ikke skal bo her mer, så da blir ikke det gjort så mye.

    Ha en nydelig søndag skjønne deg! :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Så deilig...kjekt å ha en handyman, min mann er pc mann....kjekt det og men, men ;)Spennede å se resultatet!!

    SvarSlett
  8. Så herlig:) Ser ut som det blir kjempe fint<3 Gleder meg til å se det ferdig:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Dette ser jo bare helt lekkert ut Henriette.
    Dere har det såå fint. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...