onsdag 3. august 2011

Solen SKINNER...

...Ønsker dere en god morgen, dagen min startet veldig bra.. Gikk tur med Tomine, Julian og Maxine kl 08.00 i dag tidlig, så deilig å kunne ta bena fatt å gå til bhg.. Ungene synes ikke det er kjekt å bli vekket tidlig merker jeg.
Idag skinner solen i Bergen og det er HOT... Nå er det bare å få unnagjort de daglige husplikter og ut å nyte været. 
Holder på å lage en liten arbeidsplass på soverommet, litt hyller, bilder og annet småplukk mangler.. Slik er det nå..



Og til dere som trodde det var en wallsticker på soverommet så var det ikke det.. Er ståltråd denne er kjøpt hos Unikt interiør:)

Ha en fin dag.

~Henriette~

9 kommentarer:

  1. God morgen!
    Deilig å gå en tur tidlig på morgenen, det måtte mannen og prinsessa her i huset også. Bilen startet nemlig ikke! Men men, de fikk nå en luftetur. :)

    Så fint det blir! Er det de samme bena som jeg har? Fra biltema?
    Det ser iallefall ut som det blir kjempe lekkert!

    Ha en fin dag!
    klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Så kjekt å ha bhg så nærme.
    Og den lille arbied kroken din var kjempe koselig. Likte godt stolen :)
    Bli gjerne med på give awayen min :)
    Ha en fin dag i solen.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  3. Så koselig arbeidskrok du holder på å lage deg! Jeg vil ha oxo! ;) Lyst og fint :)

    Kos deg i solen! :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Så godt å kunne gå til barnehagen! Spesielt når det er fint vær kan jeg tenke! :-)

    Soverommet blir knallfint.. Kjekt med en liten arbeidsplass også! Du er jo så flink med detaljer! Blir så inspirert av deg..

    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Hei!
    Nydelige bilder :)
    Skulle ønske vi også kunne gå til bhg...

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Koselig arbeidskrok, holder på med litt det samme selv på soverommet :)
    Kjekt at det fortsatt er sommer her i Bergen :)
    Koser meg i solen og varmen om dagene!
    Klem Silje

    SvarSlett
  7. Så fint det blir.
    Og delig med tur.
    Jeg begynder arbeisdagen mon kl 8. så dumt, for da kan jeg ikke gå tur på morgenen.

    SvarSlett
  8. Deilig å kunne gå til bhg :)
    Så nydelig areidskrok,det soverommet deres ser veldig lekkert ut..
    Ønsker deg en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempefin liten krok du har fått til der:) Liker bloggen din kjempegodt jeg, så jeg legger meg til som følger hos deg jeg:D

    KlemKlem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...