søndag 14. august 2011

Nydelig utestue...

God søndag alle sammen, idag har vi hatt herlige søndagsgjester på middag- vi var 11 stk rundt bordet og snille svigermor/far hadde stelt i stand hjemmelagde kjøttkaker m/tilbehør hjemme hos dem og kom ut til oss med det:)

Vi (les mannen) er godt i gang med byggingen av utestuen, jeg er hjelperen som sier hvordan jeg vil ha det, så nå blir det utslagvask også, skal legge inn vann når vi begynner på at annet prosjekt i huset.
Som jeg sa igår skulle jeg vise dere bilder av utestuen til svigerfamilien men da jeg tok bilder sto det 
NO CARD!!!!!

Helidgvis har eieren sendt over noen bilder til meg, både mannen og damen er sååå flink=)




skuff under sittebenken til puter og lignende, er malt hvitt den dag idag.

Skap og gjemt varmepumpemotor.

*fått mld av en leser om bildene ikke vises hos dere så kommer med nye bilder en annen dag*

5 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig dag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Åh...jeg får ikke opp bildene...=(

    SvarSlett
  3. Huff så ergelig for deg :-/ Da gleder jeg meg til de dukker opp. Høres flott ut ;-) Ha en flott ny uke. Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett
  4. Det er så kjipt når det skjer...har opplevd det noen ganger jeg også med mitt gamle kamera :( Gleder meg til å se bildene vertfall :) Du er så kreativ :)

    Ha en nydelig dag skjønne du :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se :-) Får ikke opp bildene her heller..så rart.

    Ha en fortsatt fin kveld! :-)

    Klem Ellen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...