tirsdag 2. august 2011

Plass??!!??

Å få reklame på mail, postkasse og ellers er det da så vanskelig å motstå fristelser....Fikk nyhetsbrev på mail fra Living og der var det jo enda mer TILBUD.. Plassen er en annen sak.. Blir vel bare å flytte litt på møblene. Tenkte å ha det nye møbelet i stuen med noen fine lysebøker, lysestaker glass og litt annet som pynt.

Hva jeg kjøpte??
Her er det!!(nesten)
Dette bilde er fra Skeidar, fant ikke noe på Living om skapet! Mitt er litt bredere og med 4 hyller til en pris av 1075:))))
Babylon vitrine

5 kommentarer:

  1. Likte skapet. Kjenner til det med plass ja. ;)
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  2. Å, fint skap!
    Du får sikkert plass... hehe, kjenner til det dere ja!

    Tusen takk for at du alltid kommer innom å legger igjen gode ord hos meg!
    Ha en fin kveld snupp!

    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Fikk også den mailen ja... Fikk utrolig lyst på skapet, men er litt langt å kjøre for min del... GLEDER meg til å se bilde med innhold i skapet.

    SvarSlett
  4. Så flott skap!
    Er så koselig med slike glasskap, så man får vist frem litt av det fine inni hyllen og;))

    Huff ja, all denne reklamen er fristende altså;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hehe..kjenner til det der ja.. Plass finner man alltids.. Kjempe fint med sånn glasskap:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...