onsdag 10. august 2011

Nytt møbel i hus..

Idag kom det nye vitrineskapet i hus fra Living. Jeg er noe usikker hvor det skal stå så til den tid finner seg står det under småvinduene i stuen.

Tre seteren har jeg satt ved altandøren slik man kan bruke begge sofa gruppene til tv-titting.



Vil ønske alle nye følgere velkommen til meg, og alle fine ord og spor dere legger igjen hos meg. Det er bare en helt fantastisk glede å lese og se. Bare gleder meg å fortsette bloggingen.. Dere er BEST:)


Nå er mannen og kjøper litt snacks og vi to skal ut på båttur  og fiske litt.. Snille lillebror kommer og passer barna..

Ha en fin kveld alle sammen..

~Henriette~


6 kommentarer:

  1. Så utrolig fin stue du har! Lekkert skap!:)

    Kos dere på fisketur! Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Slitan :) Det var kjempe fint, passer bra inne hos deg <3

    SvarSlett
  3. Ååå...nydelig skap:) Det ser jo så utrolig fint ut hos deg,Henriette. Så mange nydelig detaljer.
    Sikker på at du ikke er interiørarkitekt?!
    Kos dere masse på fisketur:) Håper dere får masse fisk:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint skap!:D Du har det så fint du. Veldig gjennomført uten at det blir for mye:) Lekkert! Kos deg masse på båttur da:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott det ble i stuen din;)
    Og skapet var nydelig ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Kjempe fint skap Henriette! Skjønner ikke hvorfor jeg går glipp av så mange innlegg hos deg, pleier å se på alle på bloggrullen...Hm,det må jeg sjekke opp i. Veldig fint i stuen din, likte utrolig godt den kisten som du bruker som salongbord.Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?Er den grå(var litt vanskelig å se på bilde...)?

    Ønsker deg en fin dag:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...