fredag 25. mars 2011

Award

Jeg har vært så heldig å fått min første award av søte Fru Emma og co ta en titt på hennes flotte blogg om interiør og hverdagsgleder:)


Følgende regler gjelder:
* Link til den som ga deg awarden
* Besvar spørsmålene
* Gi awarden videre til 10 andre bloggere

Spørsmål 1: Hvorfor begynte du å blogge?

Har lenge lest på andres blogger, og synes det var på tide og komme selv inn i bloggeverden- elsker å pusse opp, shoppe, og lage mine egne skatter- en perfekt måte å vise det fram på. Er blitt ganske bitt av denne basillen kan man si.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?

Jeg følger mange blogger både innland og utland- er veldig gøy å få inspirasjon hos andre med samme stil. Blir hovedsakelig om interiør og hverdagslige blogger jeg følger;)

Spørsmål 3: Favoritt makeup?

Jeg er veldig fan av Mary Kay og Lorèal sine produkter:

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?

Jeg har egentlig ikke et favoritt merker, passer klærene meg og jeg føler meg komfortabel i dem kjøper jeg det uansett merke!

Spørsmål 5: Du "må ha" makeup-produkt?

Maskara framhever jo øynene, så må bli det.

Spørsmål 6: Favoritt farge:

Elsker ROSA men er ganske glad i grå, sort og hvit også

Spørsmål 7: Favoritt parfyme?

Har mange favoritter, men for tiden er det fra Givenchy ange ou dèmon le secret,namnam=)

Spørsmål 8: Favoritt film?

Oi det var vanskelig, fra jeg var yngre har jeg alltid vært Den siste speider og en fiende iblant oss!

Spørsmål 9: Hvilke land vil du besøke og hvorfor?

Har ennå ikke vært i Paris så er det som står høyst nå, hvorfor? Kjærlighets ferie med MR.E =)

Spørsmål 10: Fem ting du må ha i vesken?

Jeg er en vimse kopp og har sjelden væske med meg, men har jeg det må jeg ha- Lommebok- Tlf- Sjal(for å fylle i vesken, hihi)-Tyggis og sminkevesken!

Da skal jeg velge 10 andre som skal få denne awarden og da velger jeg:

På disse bloggene er det mye inspirasjon og få, og mye husbygging;)

Ha en fin fredag all sammen


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med award!og tusen hjertelig takk for at du valgte å gi en videre til meg!:)
    Ha en super dag:)
    Klem fra carina

    SvarSlett
  2. Hei! Første gangen jeg var innom bloggen din! Kjempe flott!! Jeg legger meg til som følger!
    Gratulerer med award!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award:)Tusen takk for at du valgte å gi den videre til bloggen min,veldig hyggelig:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...