torsdag 24. mars 2011

Snartur over broen

I dag har meg og Nicoline Maxine vært en kjapp tur til Lagunen- skulle innom Living og kjøpe bamse til henne og måle opp sofaen som jeg har sett på.
Så fin bamse til kun 249 og 1m høy ca

Her er skapet jeg skrev om tidligere som er best
Var også innom åhlèns og kjøpte liftgardin til rommet til NM (bilde kommer når vi har kuttet stengene, og sydd de inn).
 Her kommer litt mer fra åhlèns
Påskegg til Tomine og Julian 19 kr
mitt påskegg og ny snopeskål




Ønsket meg nye spisebrikker- så snille MR.E kjøpte disse til meg igår, måtte jo være stjerner, tenkte å fjerne merkelappen slik de kan brukes begge veier.
Fine ikke sant?

Fikk også tlf fra Perfect Home og de sender varene til meg imrg, så neste uke er jeg klar for mitt første party-og heldige meg har også fått party uken etter det og;)

Ha en nydelig kveld alle sammen
KleM

8 kommentarer:

  1. Disse e så fine. Har begge to! Så skal eg kjøpe en liten slagbenk å ha på rommet til Oliver som kommer til å være plassen til Kaninene :)) Rommet til Nicoline blir så fint :)

    SvarSlett
  2. De er kjempe søte, hadde jeg hatt litt større rom til henne skulle hun hatt en slagbenk og;)
    Gleder meg til å se rommet til Oliver ;)

    SvarSlett
  3. Ja det blir bare en liten slagbenk på ikea ;) Er ikke plass til så masse der inne, for det skal se stilfullt ut =P Så han får ingen gule biler eller gravemaskiner. haha

    SvarSlett
  4. De bamsene er kjempe søte. Kjøpte selv guttekaninen og jentekaninen :0). Nå står de på lille jenten sitt rom.
    Ha en super helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hilsen hos meg ♥
    Og da fant jeg jo deg! Kjempe fin blogg :-) Legger meg til som følger jeg ;-)
    Kjempe stilige stjerne brikker. Har dilla på stjerner ;-)

    Ha en fin kveld!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  6. -Kjempe søt kanin!Fin pris for den store kaninbamsen:)

    SvarSlett
  7. Supersøte de kaninene! Sønnen min har guttekaninen:-) Ta en titt på bloggen min. En liten oppmerksomhet til deg der:-)

    SvarSlett
  8. Hei hei, første gang jeg er inne på bloggen din, så utrolig koselig du har det;) hvor fikk din mann kjøpt de fine stjernebrikken, de var superfibe;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...