onsdag 2. mars 2011

Hus(et) og spisebord!

Vært på koselig trilletur med Lene idag, vi gikk over vardane og hjem igjen til meg. Kjempe koselig tur med mye prat og mimring fra vi var liten..
Kanskje jeg pratet litt for mye om husene på vår vei!!!!??, gud hvor mange slitte hus det var der. Er jo ikke gjort noe med de siden jeg var liten jente. Har alltid vært opptatt av hus (sikkert fordi pappa er byggmester) bare MR.E skal på en liten biltur må jeg bli med for å se. Kan jo ha skjedd noen forandringer rundt om!
Huset vårt før påbygget!
Skal ligge ut bilder av hele huset vårt når det har fått ny maling på (som skjer i april) nå er det hvitt på nybygget og eggehvit på gamledelen!

Fått inn "nye" spisebordet i spisestuen det ble bare så fint. MR.E er bare så flink. Han lakkerte bordet for meg i går kveld så jeg kunne få det inn allerede idag.



Sant det ble fint?
Har funne ut at jeg ikke trenger stoltrekk med engang, det vil bli altfor hvitt der inne da. Så ligger litt på vent med de. Kjøkkenet skal få ny farge til høsten, så får se hva jeg ender opp med ;)

Ettermiddagen har vært en fredag for oss (som er god mat og film med ungene) Malin, Tomine og Julian reiser til Geilo imrg med besteforeldrene:)


6 kommentarer:

  1. Helt utrolig hvor lite som skal til for å skape et helt nytt møbel!!! Ble utrolig bra!! :-)

    SvarSlett
  2. Wow, det ble kjempefint Henriette! Du er så flink! Hva tar du i timen? ;)

    SvarSlett
  3. Bemerk Eiriken som skal ha æren for dette bordet;) Jeg bare fant det på finn. Kan ta timesbetaling for å sitte på finn.no ;))

    Jeg er super fornøyd med det, ble et helt annet rom enn fra igår:)

    SvarSlett
  4. woow!! superlekkert!!! kjenner eg blir skikkelig misunnelig på det bordet!!

    *går og fører det på ønskelisten*

    du har ett helt spesielt øye for slikt Henriette!!

    SvarSlett
  5. Kjempe flink du er Jette :)

    SvarSlett
  6. Det ble super fint vennen <3 Flinkingen!!! (Eiriken også ;o) )Gleder meg til å se alt neste gang vi kommer bort <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...