torsdag 17. mars 2011

Julian sitt rom

 Resultat av Julian sitt rom ble slik, han skal få inn en liten kommode til bøkene sine. Men den skal få et en runde med malerkosten også.

Nattlampen skal byttes ut.







Da gjenstår det å finne stoff så jeg kan sy gardinene til rommet, skal også lage en liten oppslagstavle hvor har kan klistre klistremerkene sine, idag er det vinduet han bruker noe som jeg ikke er fan av.

Like etter jul hadde jeg en sotering av leker så er ikke mye leker igjen men han har nok med de tre kassene han har av lego, biler, togbaner pluss litt Toy story leker.

Gamlerommet!


See you


11 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint! Du er ganske så effektiv altså!

    SvarSlett
  2. Du er jo bare helt rå når det gjelder effektivitet;.) Blir helt svimmel jeg. Veldig, veldig fint og koselig:-)
    Klem.

    SvarSlett
  3. Når jeg først for ilden over meg må jeg å det unna;) Takk til dere begge;)))
    Har vel arvet en del av deg Tante;))
    Klem

    SvarSlett
  4. Det ble jo skikkelig kult ;oD Storgutt rom! <3 Flinkeste <3<3<3

    SvarSlett
  5. wooow så flott rom:D
    Første gang eg er her inne og har lagt meg til som følger;D
    Ha en super helg

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott som rommet ble!Nydelige detaljer!Likte godt de stjernene, er de malt eller er det wallstickers?
    Legger meg til som følger:) koselig med litt ny inspirasjon!
    Ha en fin helg:)
    klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for for det, var deilig og få det gjort. Har lenge hatt lyst å ta fatt i det.

    Carina: Stjernene har jeg bare klippet ut i papp og malt over med rulle;)
    Alltid koselig med litt inspirasjon;)

    Ha en fin helg dere begge.

    SvarSlett
  8. Rommet til Julian ble kjempe flott!!! :) Ska si du e effektiv! :)

    SvarSlett
  9. Takk Susanne, han er stolt og passer på at ingen roter i hans system:)

    SvarSlett
  10. Får jeg spør om fargekode på gråfargen du har malt gutterommet og stuen din med ?
    Legger meg til som følger også- mye fin inspirasjon :)

    SvarSlett
  11. Får jeg spør om fargekode på gråfargen du har malt gutterommet og stuen din med ?
    Legger meg til som følger også- mye fin inspirasjon :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...