tirsdag 8. mars 2011

Lysthus

Bestselgeren Mona (5,2m2) Vinterstemning...
Så koselig!
Hvem har vel ikke lyst på et lysthus i hagen? Nå har det seg det seg at jeg holder på å tømme "kykjo" utehuset, er bare en plass hvor alt samles, mine skatter som skal få en runde med oppussing og alt annet som man ikke vet hvor vi skal plasseres. Har tatt fram en Gammel møllespist stol som skal trekkes om og inn på Nicoline Maxine sitt rom, to gamle kofferte som skal få en vask og plasseres på toppen av garderobeskapene i gangen.

Malingen er kommet på nå, så imrg blir trekket stiftet på håper jeg!



Ser for meg at jeg skal lage et lysthus i "kykjo" selv om det ikke er mange vinduer så er det iallefall dobbeldør og god plass til hygge seg med venner. Planen er å få inn en vedovn og så det kan brukes om vinteren og. Vet akkurat hvordan jeg vil ha det så håper jeg kommer i gang fort med planen og at MR.E kan ta seg noen turer i "rævauret" med boss! Han er no alltid enig i mine planer så da blir det gjort:)



6 kommentarer:

  1. Du er så effektiv jeg har nesten ikke ord!! Kjempekjekt å følge deg og bloggen din med alle de spennende prosjektene du har på gang:-)

    SvarSlett
  2. Takk Veronica, alltid likt å holde på med ting så føler jeg alltid har noe å gjøre:)
    Bra du liker å følge bloggen, er en del som har ønsket seg vinduer av meg, så ser ut som det blir litt vinduer framover;)

    SvarSlett
  3. Oi, tar du imot bestillinger på vindu? Då bestiller eg!!! heheh :-) Du er helt rå, bloggen din er årets funn!!

    SvarSlett
  4. Hehe!! Jeg har bare 3 vinduer igjen :( men er på utkikk etter vinduer og låver hele tiden så gir en lyd til deg hvis jeg har funnet mange vinduer ;) Klem

    SvarSlett
  5. den stolen var jo kjempe fin!! hva skal du trekke stolen med? gleder meg til å se den ferdig!!

    SvarSlett
  6. Ja sant den var! Er så usikker på fargen så har ikke helt bestemt meg. Men nå i mellomtiden skal den bli helt hvit, har et tykt slitesterkt stoff liggende. Så får vi pynte den opp med noe rosa og grått;) (Håper å finne ett teppe med de fargene;))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...