torsdag 10. mars 2011

Kosedag hos mamma

Dagen idag har vært veldig stille og rolig, etter ungene var kjørt i bhg la meg og lillegull oss til og sove. Deilig og kunne gjøre slikt. Har vasket litt klær og vært hos mamma og spist middag og kvelds, er standard og få vafler til kvelds der (Julian som alltid skulle ha gafler av mommo).
Meg og mamma har lett etter klær fra 80-tallet siden jeg skal back to the 80`s på lørdag. Mye artig og finne av hverdagsklær til festklær. Skal få det på vask og stryke det og se om jeg skal bruke noe av d, hvis ikke har jeg noe 80-talls klær som er kjøpt nå i nyere tid. Fant også en gammel pocoloco jakke som er perfekt til lørdag!
Jakken er lik til denne 

Fant mye som var mitt der alt fra brev til ting, alle levis buksene mine og kom tilogmed oppi de enna. Sebastian (min lillebror) fant en levis bukse som jeg brukte på barneskolen og tryglet om å få kjøpe den. Han kledde den kjempe godt.(er gutte bukse). Lyslys nesten hvit dongri. Jeg bare elsker den buksen og klarte ikke å la han få kjøpe den eller få låne den. Den betyr så mye for meg siden den jeg har fått den av ikke er her lenger.

Jeg skal iallefall være fink å ta vare på klær oppover så mine barn har litt å finne når de skal på 2010 party!! hehe..


1 kommentar:

  1. så gøy!! mine foreldre har ikke tatt vare på klærene sine!!
    har ennå ikke helt funnet ut hva eg skal gå me enno...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...