tirsdag 15. mars 2011

Trilletur og rydding


Idag har jeg vært på trilletur med turlaget- Sleng dere på hvis dere er hjemme med små barn
Ligger ved en link HER  så kan dere se tur programmet er bare satt opp fram til 26 april, jeg er blitt spurt om å være den nye trilletur leder, skal vel bare sette opp noen ruter og prøve å komme på de alle selv;))
Håper på å se deg!

Ellers har jeg ryddet litt utenfor idag, tatt bort gamle ski som har vart på pynt og noen blomster som ikke passet inn til denne årstiden.


Gleder meg til å få benken som jeg har bestilt av faren til Henriette og den ser slik ut!

Får i hvit og tror den skal få plass utenfor inngangspartiet

Mens jeg holdt på ute ommøblerte jeg litt i gangen vår også så slik ble det der.





 Selvmalt bilde. Henger perfekt ved inngangen fra garasjen!  

Ha en nydelig kveld alle sammen

2 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Du er dyktig og du får tingene gjort i en fart!
    Veldig, veldig fint.
    Hvor har du kjøpt blomsterpottene som er laget av resirkulerte dekk?
    De hadde en grei størrelse:-)
    See you.

    SvarSlett
  2. Hei :-)
    Takk for det ;)
    Blomsterpottene kjøpte jeg på Jysk for 2 år siden, men mener de har de enna. Og koster kun 149 kr stk ;) De har enda mindre str enn de jeg har og;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...