søndag 6. mars 2011

Herlige søndag



Er igrunn ganske glad i søndager, det betyr en xtra kosedag i hjemmet vårt. Idag kommer Tomine&Julian hjem fra Geilo så da har jeg bakt fastelavensboller til de skal komme. Ettermiddagen skal vi ha filmkos med dem, alltid like koselig og Tomine blir så glad når vi ser på film sammen. 

Søsken kjærlighet <3

En dag kom hun til å si til meg:
-Mamma en familie gjør alltid ting sammen og pappa er ikke med på det.
(MR.E jobber mye men han er MYE med meg og ungene og)
-Jeg sa at han var med oss hver dag og var med på alt vi gjorde når han ikke jobbet.
-Så sier hun så fint, ja men han ser ikke på tingeling med meg.
Så hun mener at alt er bra hvis vi bare sitter sammen og ser en film ilag, så da skal hun få familie tingen sin idag.

Igår fikk jeg en kjempefin gave ifra Lise-Marie hun jobber hos Alpakka-Berte. Fikk en kjempe søt snopeskål som står Love på og duftlys. Tusen tusen takk søte deg <3

Etter jeg begynte å blogge har jeg fått så mange fine tilbake meldinger om hjemmet vårt, på bloggen, facebook og ute på "bygden" ;) Tusen takk til dere alle sammen for fine ord, dere vet selv hvem det er <3
Har mange nye prosjekter på gang som jeg kommer til å vise frem og ting som alt er gjort så følg med:)

Vil også gratulerer fadderbarnet mitt Celine Pletten Conway med 8 årsdagen idag;)

Ha en nydelig fastelavens søndag alle sammen 
klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...