tirsdag 15. mars 2011

Ta en titt

Så gøyt å se MINE egne ting på andre sine sider, for litt siden ble jeg kontaktet av Anette fra foreldremanualen.no som ville vise mine vinduer som inspirasjon for andre. Følg linken her for å se på bildene mine og de andres . Kjempe gøyt at andre vil gjøre det og at flere liker tingene mine. Anette fant selv bildene mine som jeg hadde lagt ut på facebook siden til Tips-Inspirasjon-Til-Hjemmet to kjempe gøye sider. (vant jo inspirasjonkonkurransen som handlet om kjøkken på T-i-T-h)

 Foreldremanualen er et netttsted som skrives av forleldre- for foreldre. De skriver om blant annet interiør, aktiviteter for hele familien, nye barneprodukter, kjendismammaer, en morsommere hverdag, mammablogging, barnebokanbefalinger og mye mer.

Natta klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...