fredag 4. mars 2011

Stillhet

Er så stille i huset nå som ungene er bortreist, litt for stille kanskje! Men er deilig og kunne slappe av og vite at de er i trygge hender og koser seg på fjellet. Dagen skal nytes på sofaen foran tv se ukens episoder av home and away og ski VM med beste lillebror Sebastian!

Har tatt anledningen til å rydde "kinoen" eller det røde rom som jeg kaller det. Dette rommet blir brukt som gjesterom og tv-stue. 
Så ut som Sebastian og Malin hadde hatt fest der chips, snopepapir og brusflasker lå strødd, men det hører vel med når man er blitt tenåring! Så mor,stemor,søster må rydde;)


Jakke som min mormor sydde til meg som liten
Tomine har arvet den av meg

Hjemmelaget hylle av meg!

med mitt merker;)

Ligger ved litt bilder av jåledukken min sitt rom og;)

hun elsker å sminke seg og spraye seg med glitter;)

Sminkebord til 200 kr ;)

Marie fra aristokattene malt av meg;)




2 kommentarer:

  1. Var ikke vanskelig å se at det er en liten jåledukke som bor på det rommet nei ;o) <3 Søta <3

    SvarSlett
  2. Så fint☺ Kan jeg spøre hvor du kjøpte sminkebordet eller hvordan du laga det? Har en 11åring her som elsker å jåle seg til☺

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...