mandag 28. mars 2011

Tomine syr ugler


Jula varer helt til påsken- da jeg gikk gravid med Tomine begynte jeg å sy et julebilde av pingviner, tok en pause etter hun kom til verden og pausen er enna- tenker alltid jeg skal gjøre det ferdig til jul, så er julen over plutselig og ingen  bilde ferdig. Det sies jo at jula varer helt til påsken så nå er bildet funnet frem og jeg skal gjøre det ferdig til påsken!
Skal komme på 4 pingviner til, de er så søte.

Siden jeg fant dette fram var at Tomine hadde så lyst å sy- Hun fikk en pk med sysaker til bursdagen.
Var søte ugler og en skjønn jente som virkelig kunne sy, jeg klippet kun stoff og tredde tråden i nålen for henne- ellers har hun gjort alt selv med å sette på alle deler,fylt i vatt.






 


Så gøy at hun har samme hobby som mammaen.

Se så søte de ble


Måtte lage en til Julian





4 kommentarer:

  1. nååååw... de var søte:D

    SvarSlett
  2. Kjempe søte. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så søte ugler, og fasinerende bilder av Tomine i dyp konsentrasjon mens hun syr. Farmor

    SvarSlett
  4. Så flink hun er!gleder meg til chiara blir større.Koselig å gjøre noe begge har glede av sammen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...